Regulamin
REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO shogunsushi-wroclaw.pl
1. Definicje
Restauracja Partnerska – Shogun Sushi, ul. Józefa Rostafińskiego 16/1, NIP:8982316446.
Klient – osoba fizyczna (w tym konsument), która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, bądź osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca zamówienia w restauracji Shogun Sushi poprzez System Informatyczny (strona internetowa i aplikacja mobilna).
System Informatyczny – oprogramowanie, umożliwiające składanie zamówień online przez klientów, dostępne na stronie internetowej i aplikacji mobilnej https://shogunsushi-wroclaw.pl/.
Zamówienie – czynność dokonywana przez Klienta za pośrednictwem Systemu Informatycznego, w której wyraża on wolę zakupu produktów oferowanych przez Restaurację Partnerską.
Płatność – zapłata za zamówienie dokonywana przez Klienta w wybrany sposób: gotówką przy odbiorze, kartą płatniczą lub płatnościami online.
Administrator Danych Osobowych – Shogun Sushi, ul. Józefa Rostafińskiego 16/1, NIP:8982316446, REGON:540665939.
Podmiot Przetwarzający Dane Osobowe – dostawca systemu płatności online, np. PayU, który przetwarza dane osobowe w celu realizacji płatności.
II. Postanowienia ogólne
Regulamin jest dokumentem określającym zasady korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Restaurację Partnerską.
Klient składając zamówienie za pośrednictwem Systemu Informatycznego wyraża zgodę na postanowienia niniejszego Regulaminu.
Restauracja Partnerska zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie, które będą publikowane na stronie internetowej.
III. Przyjmowanie i realizacja zamówień
Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu oraz podanie prawidłowych danych kontaktowych i adresu dostawy.
Restauracja Partnerska potwierdza przyjęcie zamówienia poprzez wyświetlenie stosownej informacji na stronie oraz wysłanie e-maila lub wiadomości SMS do Klienta.
Klient zobowiązany jest do zapłaty za zamówienie zgodnie z wybraną formą płatności. Zamówienie będzie realizowane tylko po dokonaniu płatności.
Restauracja Partnerska zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w przypadku niepełnych danych, braku płatności lub podejrzeń o podanie fałszywych danych. Czas dostawy wyświetla się w koszyku po złożeniu zamówienia. Dostawy są realizowane codziennie od godziny 12 do godziny 23. Czas przygotowania dania znajdziesz w opisie pozycji.
IV. Wymagania techniczne
Klient musi posiadać urządzenie umożliwiające dostęp do Internetu oraz przeglądarkę internetową (np. Google Chrome, Firefox, Safari).
Korzystanie z Systemu Informatycznego wymaga aktywnego połączenia z siecią Internet.
V. Płatności
Klient może dokonać płatności za zamówienie w następujący sposób: gotówką przy odbiorze, kartą płatniczą lub płatnościami online (np. PayU).
W przypadku płatności online, zamówienie będzie realizowane po potwierdzeniu przez system płatności odbioru środków.
VI. Prawo odstąpienia od umowy
Klient ma prawo odstąpić od umowy do momentu rozpoczęcia realizacji zamówienia przez Restaurację Partnerską. Odstąpienie od umowy wymaga poinformowania Restauracji Partnerskiej telefonicznie lub mailowo.
W przypadku zapłaty online, środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych od momentu anulowania zamówienia.
VII. Reklamacje
Reklamacje dotyczące zamówienia należy zgłaszać bezpośrednio do Restauracji Partnerskiej, która rozpatrzy je w terminie 14 dni roboczych.
Reklamacje dotyczące płatności online należy kierować do operatora systemu płatności.
VIII. Ochrona danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Restauracja Partnerska. Dane osobowe są zbierane w celu realizacji zamówienia, wysyłki newsletterów oraz poprawy jakości usług.
Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usuwania oraz wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
IX. Postanowienia końcowe
Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Restauracji Partnerskiej.
W sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.